Okul Öncesi Öğretmenliği

ÜniversiteBölümPuan TürüTaban PuanTavan PuanBaşarı Sırası
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (KKTC-Lefkoşa)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5198.864364.677929.000
Yakın Doğu Üniversitesi (KKTC-Lefkoşa)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5201.526344.683929.000
Girne Amerikan Üniversitesi (KKTC-Girne)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5238.138373.381875.000
Doğu Akdeniz Üniversitesi (KKTC-Gazimağusa)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5276.928393.774714.000
İstanbul Aydın ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5323.397393.810478.000
Maltepe Üniversitesi (İstanbul)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5324.035407.610474.000
Başkent Üniversitesi (Ankara)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5353.919428.693331.000
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5424.635462.571106.000
Kafkas Üniversitesi (Kars)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5426.560527.879102.000
Muş Alparslan ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5429.179447.06897.100
Sinop ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5434.778450.75286.800
Zonguldak Karaelmas ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5435.959513.64084.700
Kastamonu ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5436.267458.73984.100
Giresun ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5436.301485.76984.100
Yüzüncü Yıl Üniversitesi (Van)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5436.478507.10483.800
Cumhuriyet Üniversitesi (Sivas)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5438.303462.60480.700
Trakya Üniversitesi (Edirne)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5438.488454.95280.300
Kilis 7 Aralık ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5439.656479.61578.300
Fırat Üniversitesi (Elazığ)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5439.822496.48478.000
Adıyaman ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5441.005497.58876.100
Dicle Üniversitesi (Diyarbakır)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5441.203485.34075.800
Atatürk Üniversitesi (Erzurum)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5442.252494.90474.200
Amasya ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5442.566485.36473.600
Karadeniz Teknik Üniversitesi (Trabzon)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5442.638487.80673.500
Afyon Kocatepe Üniversitesi (Afyonkarahisar)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5443.256498.46372.500
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (Burdur)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5444.209487.37171.000
Muğla ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5444.443476.36270.600
Dumlupınar Üniversitesi (Kütahya)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5445.666500.80668.700
Abant İzzet Baysal Üniversitesi (Bolu)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5446.466495.80667.500
Ahi Evran Üniversitesi (Kırşehir)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5446.700481.42667.200
Çanakkale Onsekiz Mart ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5446.992480.01066.800
Adnan Menderes Üniversitesi (Aydın)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5447.055484.14966.700
Sakarya ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5447.261505.66566.400
Pamukkale Üniversitesi (Denizli)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5450.785509.93961.300
İnönü Üniversitesi (Malatya)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5451.000519.43961.000
Kocaeli ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5451.002519.74261.000
Akdeniz Üniversitesi (Antalya)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5452.215503.94959.400
Balıkesir ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5454.700510.56656.000
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (Samsun)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5454.904483.13455.700
Mersin ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5457.364505.55052.600
Dokuz Eylül Üniversitesi (İzmir)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5460.241497.02449.100
Uludağ Üniversitesi (Bursa)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5461.030505.11148.100
Selçuk Üniversitesi (Konya)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5462.859499.71546.000
Anadolu Üniversitesi (Eskişehir)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5462.883496.00945.900
Marmara Üniversitesi (İstanbul)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5464.082505.93944.500
Çukurova Üniversitesi (Adana)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5464.660522.04743.900
Ankara ÜniversitesiOkul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5466.753501.87641.600
Ege Üniversitesi (İzmir)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5469.542510.49938.600
Gazi Üniversitesi (Ankara)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5472.281515.54735.800
Hacettepe Üniversitesi (Ankara)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5479.396524.21329.300
Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Ankara)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5485.363516.19724.500
Boğaziçi Üniversitesi (İstanbul)Okul Öncesi ÖğretmenliğiYGS-5496.146531.56117.000
Başkent Üniversitesi (Ankara)Okul Öncesi Öğretmenliği (%25 Burslu)YGS-5401.632430.773161.000
Doğu Akdeniz Üniversitesi (KKTC-Gazimağusa)Okul Öncesi Öğretmenliği (%25 Burslu)YGS-5324.043369.785474.000
İstanbul Aydın ÜniversitesiOkul Öncesi Öğretmenliği (%25 Burslu)YGS-5382.384408.324219.000
Girne Amerikan Üniversitesi (KKTC-Girne)Okul Öncesi Öğretmenliği (%50 Burslu)YGS-5295.966366.346619.000
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (KKTC-Lefkoşa)Okul Öncesi Öğretmenliği (%50 Burslu)YGS-5307.841418.784558.000
Doğu Akdeniz Üniversitesi (KKTC-Gazimağusa)Okul Öncesi Öğretmenliği (%50 Burslu)YGS-5358.514375.376311.000
İstanbul Aydın ÜniversitesiOkul Öncesi Öğretmenliği (%50 Burslu)YGS-5415.002437.441127.000
Anadolu Üniversitesi (Eskişehir)Okul Öncesi Öğretmenliği (Açıköğretim)-385.307472.756
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5417.293436.346122.000
Trakya Üniversitesi (Edirne)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5424.721440.216106.000
Zonguldak Karaelmas ÜniversitesiOkul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5425.057434.066105.000
Cumhuriyet Üniversitesi (Sivas)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5425.305443.131105.000
Atatürk Üniversitesi (Erzurum)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5426.965441.093101.000
Karadeniz Teknik Üniversitesi (Trabzon)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5429.074450.63597.300
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (Burdur)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5431.238444.37493.300
Afyon Kocatepe Üniversitesi (Afyonkarahisar)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5431.286452.92893.200
Çanakkale Onsekiz Mart ÜniversitesiOkul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5431.960444.12091.900
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (Samsun)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5432.793505.15190.300
Dumlupınar Üniversitesi (Kütahya)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5432.797495.39690.300
Sakarya ÜniversitesiOkul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5433.160446.33489.700
Pamukkale Üniversitesi (Denizli)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5434.557467.20687.200
Akdeniz Üniversitesi (Antalya)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5434.589449.57787.100
Uludağ Üniversitesi (Bursa)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5439.051463.77279.300
Mersin ÜniversitesiOkul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5439.174457.25579.100
Dokuz Eylül Üniversitesi (İzmir)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5440.795481.18076.500
Marmara Üniversitesi (İstanbul)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5442.396499.91573.900
Çukurova Üniversitesi (Adana)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5446.421462.24367.600
Gazi Üniversitesi (Ankara)Okul Öncesi Öğretmenliği (İÖ)YGS-5448.451488.50164.600
Girne Amerikan Üniversitesi (KKTC-Girne)Okul Öncesi Öğretmenliği (Tam Burslu)YGS-5378.653417.164232.000
Doğu Akdeniz Üniversitesi (KKTC-Gazimağusa)Okul Öncesi Öğretmenliği (Tam Burslu)YGS-5402.910526.515157.000
Maltepe Üniversitesi (İstanbul)Okul Öncesi Öğretmenliği (Tam Burslu)YGS-5433.026457.76589.900
İstanbul Aydın ÜniversitesiOkul Öncesi Öğretmenliği (Tam Burslu)YGS-5437.473463.75282.100
Başkent Üniversitesi (Ankara)Okul Öncesi Öğretmenliği (Tam Burslu)YGS-5443.143465.59972.700

257 yorum:

1 – 200 / 257   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaa intihar edicem saçmalıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk edishon mu sannediyolarmı milleti yha

Adsız dedi ki...

ne bu puanlar saçmalık yuhhh ya yuh insanız bizde hepsini nasıl bu kadar yüksek yapcz

Adsız dedi ki...

helal olsun vallahi taktir ettim cok guzel ne desem boş .....

Adsız dedi ki...

okul puanı eklendiği için mi bukadar yüksek acaba?

Adsız dedi ki...

okul puanlı bunlar ya!! 510 la alan bölüm bile var arkadaş! ama ne kadar okul puanı ekli ki?

Adsız dedi ki...

:D

Adsız dedi ki...

Böyle sistemin itler köpekler gibi calıstık 360 aldık okul öncesi bile gelmiyo böyle sistemin taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Adsız dedi ki...

bu sene türkiyede 58 bininci oldum dokuz eylül 2. öğretim okul öncesi gecen sene 62 binle almş sanırım girebilir miyim acabaaa yaa

Adsız dedi ki...

birazz zor giremezsin gibi

Adsız dedi ki...

ARKADAŞ BU NE TAM Bİ SAÇMALIK YAHUUUUU LAN 3 SENE ÇALIŞSAK OLMAZ 512

Adsız dedi ki...

yuhh abartmışlar

Adsız dedi ki...

ben 402 almıştım. Okuldanda 75 geliyordu. Bu durumda giremiyorum yani Yıkıldığım an bu andır...

Adsız dedi ki...

huyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bu kadarda olmaz ki bu sistemin taaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

yok artık daha neler. iyice saçmalamışlar.

Adsız dedi ki...

MASALLLAHHHHH NAZAR DEĞMEZSİN AMAN HA AMAN TUH TUH....

Adsız dedi ki...

offf ya sınav sıtresı bu kadar yoktu tercihler deli etcek napcaz bız ya evde oturup kocamı beklıcez:((((((((((((

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bunlar ek puanlı yerleşenler yani alanına yerleşmiş ve normal seviyede olan bir öğrenciye de yaklaşık 90 ek puan verilmiş haliiiii

YOK dedi ki...

AllAHINIZ YOK MU SİZİN YAAAA.
BİZ ÜSTÜN ZEKALI MIYIZ??????
SİZ BİZİ RESSAM AYYŞŞŞŞTAYN MI SANDINIZ BEEE !!!

Adsız dedi ki...

Hersey yalan oldu yaa

Adsız dedi ki...

ya bırakın böle puanlama mı olurrr bence bu punları kaldırsınlar burdan cunku yanlışşş ınsanların moralını bozmaya hakkınız yok..

Adsız dedi ki...

Ne lan bu biz de insanız yaa...Böyle puanlarla bizimle dalga mı geçiyorsunuz

sistemzede dedi ki...

TÜRKİYENİN GÜVENSİZLİĞİNE GÜVENİYORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yaaa yuhhh bee bu nee yaaa bu neeee:@@@@@ off deli olcammm ygs puanım 300 daha yaaaa:@@@@@

ebus52 dedi ki...

Allahiniz yok mu sizin ya.bunlar nasil puanlar.sistemi bu derece bozuk boyle adaletsiz bir ulkede yasamaktan utaniyorum..bu kadar emek bosa gitti Allah bizi bu durumlara dusurenlerin belasini versin..

Adsız dedi ki...

bu ne yha ne biçim bi puan sıstemidir bu

Adsız dedi ki...

okul öncesi öğretmeni olmak kolay değil
0-6 yaş öğrencin olacak ise LYS'de yüksek puan yapmalısın(okul öncesi öğretmenliğinde okuyan 1kız)

Adsız dedi ki...

yaa çok yüksek.Ayrıca okul öncesi öğrt olmak için puanımız yüksek olmalı anladık da sadece o değil bütün bölümlerin puanları aynı derecede yüksek..

Adsız dedi ki...

bırakın bu işleri ya bu puanlarla meslek lisesi öğrencisi nasıl kazansın bu ne saçmalık ya

Adsız dedi ki...

offffff yha cok yuksek bu puanlar cildirdikk burda :(

Adsız dedi ki...

sıfır çeken çokmuş düşçek bu puanlar diyolar

Adsız dedi ki...

burası türkiye...

Adsız dedi ki...

bu kadr oLur yanii yuhhhhh !!!!

Adsız dedi ki...

BENCE PUANLAR ÇOK YÜKSEK HEPİNİZ ÇOK ABARTIYORSUNUZ HİÇ KİMSE HİÇ BİRSEY BİLMİYOR CANINIZI SIKMAYIN (((((( HACETTEPE TIP ÖĞRENCİSİ))))))))) KOÇER

Adsız dedi ki...

ÜNİVERSİTE YOLCUSU KALMASIN UÇUYORUZ_____________________-----------------

Adsız dedi ki...

yuuuhh kardeşim bu ne yha biz geberelim daha iyi 510 bile var deli olmak üzeriyim hiç bir ümidim kalmadı bittim ben allah belanızı versin ya offffff offfffffff haydi kızlar okula diyin bu puanlarla kızları yine eve mahkum edin offfffff

Adsız dedi ki...

ayyy yorumlar komik ama puanlar daha da komik...aslında bn bu YÖK olasıcaya gülüyorum.heralde üniversiteyi ortadan kaldırmayı düşünüyorlar

Adsız dedi ki...

ya hani bu sene üniversitelerin kapasiteleri artmıştı hani sınava giren 10 kişiden 9 u yerlesecekti.. bu puanlar nedir o zaman bütün üniler boş kalacak.. baksanıza açıköğretim bile 490 yazmışlar böyle saçmalık olur mu biri lütfen adam gibi bi açıklama yapsın kendi kendimizi yiyoruz burda bu kadar öğrenciye yazık değil mi geleceğimizle oynuyorlar parası olan özelde okuyor çok az puanla parasıı olmayan o kadar çalışıp gayet iyi bi puan alıyo ama yetmiyo nasıl bi adalettir bu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

hayatımda boyle sacma salak bı puanlama gormedım ya

Adsız dedi ki...

yazıklar olsun sınava aglayarak girdim aglayarak puanlara bakıyorum tıp oldu sanki başıma :S madem böyle yüksek puan bekliosunuz o zmn lisede derslerini verin hiç bilmediğimiz görmediğimiz derslerden sınav oluyoruz ya da bölüm soruları sorun bizlere nasıl alalım biz bu puanı?

Adsız dedi ki...

gerçek puanlar bu kdarda yüksek olamaz heralde baya bi abartmışlar resmen atmasyon boş kalcak kontenjanlar böle olursa

Adsız dedi ki...

çüş ya:S:S

Adsız dedi ki...

sınav sistemini hazırlayanlar bile çıkamaz bu işin içinde şu haleeee bak 16 temmuz oldu daha taban puanlar belli değil

Adsız dedi ki...

kafayı mı yediniz siz yaa alt tarafı okul öncesi bilim adamı olmak istesek kaç puan olacaktı acabaaa bu puan sistemini hazırlayan herkesi lanetliyoruuumm gölgelerin gücü adınaa bide utanmadan biri HACETTEPE TIP ÖĞRENCİSİ yazmış madem okuyosun burda ne işin var da yorum yapıosunn senide lanetliyorumm..sınıfta kalırsın inşş..10 yılda bitirr.. üMiTsiiZz VaKKaa

Adsız dedi ki...

kılavuz gelsin herşey belli olur zaten puana göre yapılmayacak tech sıralama önemli.puanlar abartı bi arkdaşım fen lisesi mezunu 479 yaptı ve tıp gelmez dio özel üni burslu gitmeyi planlıo bu puanlar okul oncesi öğrtmnliği için abartı yani.bukadar stres yapmayın sakin olmayı deneyin birz.

Adsız dedi ki...

YA ARKADAŞLAR BU PUANLAR GERÇEK DEĞİLKİ NEDEN BU KADAR TAKIYOSUNUZ?? SAKİN OLUN VE ÖSYM NİN KLAVUZUNU BEKLEYELİM AMA EMİNİM O DA BÖYLEDİR...

Adsız dedi ki...

kesinlikle öğrencilerin moralini bozmaya yönelik bir okul öncesi öğretmenliği b uderece yüksek olamaz siz yinede tercihinizi yapın.

Adsız dedi ki...

buuuuuuu neeeeeee abi ne dio bunlarrrr

Adsız dedi ki...

bu kadarda olmaz ya sen bi sne boyunca gece gündüz çalış beyefendilerin verdiği taban puana bak allah hepsinin belasını versin yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ben bu puanlardan bi şey anlamadım

Adsız dedi ki...

arkadaşalr kesinlikle haklısnız yani hem eğitime önem veriyoruz diyorlar hemde böle saçma puanlar koyuyorlar zaten türkiyenin eğitim sisteminden bi hayır yok..!

Adsız dedi ki...

şu yalan uçuk listeyi kaldırın biran ö
nceeeeee kimsenin moralini de bozmayınnnnnnn
lütfen

Adsız dedi ki...

Yazık bu çocuklara!!!! En güzel yılları harcanıp gidiyor yine yerleşemiyorlar. Bu duruma yetkilliler acilen çözüm üretmelliler! En verimli potansiyellerimiz(gençlerimiz) heba olup gitmeden alanlarına uygun bir yerlere yerleşip, biran önce üretime katılıp ÜLKE KALKINMASINA katkıda bulunmalılar.

Adsız dedi ki...

cidden ben bu sınava ağlayarak girdim puanlara bakarkenn yine ağladım taban puanlarını gördüm daha fena oldum ne olacak bizim bu halimiz biri bi açıklama yapsın tıpla yarışıyoruz resmen allah rızası için biri bu gidişe bi dur desin artık ben çok sıkıldım meslek liseliyiz diye bunları çekmek zrundamıyız birileri egolarını tatmin edecek dye biz bütün bunları yaşamak zorundamıyız ya biri bunları durdursun artık.... artık yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr.

Adsız dedi ki...

NE BU YA ALLAHIM SEN YARDIM ET BU GİDİŞLE ÇOK ZORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..............OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Adsız dedi ki...

allah sizi bildiği gibi yapsın bu ne puanlar yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................................çok düşük yani biraz daha yüksek yapsaydınız.

Adsız dedi ki...

bela okumayın geri dönermiş.bela okuyacagınıza adamakıllı çalısaydınız

Adsız dedi ki...

yanlış bnlar aq yarın açıklancak bu sene kontenjanlar arttı geçen senenin sıralamasına göre sallaya sallaya grilio rahat olun...

Adsız dedi ki...

boyle puanmı olur ya sacmalık yaaa abartmışsınzzzzzzzzzz unuversıteler bosmu kalacak yaaa boyle puan olursa kımse gıdemezzzzzzzz

abdullah dedi ki...

çocukların moralini bozmaya kimsenin hakkı hukuku yoktur yazıklar olsun bu sistemi koyanlara

Adsız dedi ki...

YA NEDEN ÖLE SÖLÜYORSINIUZ Kİİ TABAN PUANLAR ÇOK DÜŞÜK DEĞİLMİ AMA ????

eda dedi ki...

ya bence bu puanlar düşük yani.çünkü 575 üzerinden değerlendiriliyo.bi de üniversiteyi kazanmak bu kadar kolay mı sanıyosunuz.????????????????????????????????????

öss mağduru dedi ki...

bence de bu puanlar çok çokkkkkkkk yüksek.ne kadar çalışsakta bu kadar yüksek çekenmeyiz.kesinyerleşemem yaaaaaaaaaa.
eda sana da katılmıyorum.çok yanlış düşünüyorsun.

Adsız dedi ki...

BU NE YA ..DÜŞSÜN ŞU PUANLAR YA KAÇ GÜNDÜR KAFAYI YEDİK YA .ACIYIN BİZE O KADAR ÇALIŞTIK YA

Adsız dedi ki...

Geçen yıl sınawa qirdim.Neyse dedim daha ilk yılım seneye sistemde değişiyor,awantajlı yönü olur belki ikili sistem diye.Bu senede sınawa qirdim qirmez olaydım... Geçen yıl soruları zor sordunuz ne oldu puanları hemen düşürdünüz yarı yarıya nerdeyse... Bu sene niye öyle yapılmıyo...??? Yuhhh ya puanlar 500 lerde... ALLAH sizi nasıl biliyosa öyle yapsın... Lan insan biraz acır be... Çalışmasam neyse ama çalıştım abi ya bu yapılacak iş midir... Sizin sisteminize ben .....

Adsız dedi ki...

şaka demi bunlar biri bana şaka desin

Adsız dedi ki...

kendıleri girsın bu sınawlarada bakalım bu puanları alabıleckler mı bu ne bole yaa bole puanlr mı olur zaten bekledgmzden dusuk geldı puanlar bunları hesaplarlarken kafaları iyiydisanırım bunlarınn.... tam bır rezıllıkkkk

Adsız dedi ki...

bencede rezillik ayrıca o puanlara düşük diyenler bence kendileri düşük puan aldı ayrıca böyle bir sistem başka hiçbir yerde yoktur bence

Adsız dedi ki...

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Adsız dedi ki...

yok kardes ya ben haklıyım..! TURKIYENIN UZERINDE KOCA BI AMPUL VAR AMA TURKIYE HALEN KARANLIK!!! anlamıyorum sızı ne bu kardesim puanlara bak yaw

Adsız dedi ki...

eğer puanlar böyle yüksek olmaya devam ederse üniversiteler boş kalır

Adsız dedi ki...

yha Arkadşlar sakin olun yha herkes girecek yha siz devlet büyüklerine güvenin yeter bu puanlar sadece abartıııı..! böyle olurmu biz hacettepe tıpa ğitmiyoruz (bu arada hacettepeliye başarılar diliyorum helal:):):) )gircez bu sene başka çaresi yokkkk

xefjh dedi ki...

bu ne yaaaaa braz daha zorlaştırsaydınızz sonraa neden türkiye kalkınamıyor dersinizz işte bu yüzden herşeyi zorlaştırdığınz için....

Adsız dedi ki...

ohaaaaaa yhaaaa neine grcess monitöre yapştm kaldm puanlaraa bak alaymı edions alaaahmmm yhaaa offffffffffffffffffffff :(((((

RÜYA dedi ki...

geçen sene 330 la alan okul öncesi bu sene 100 puan fark atmış BÖYLE BİR FARK SAÇMALIK OLAMAZZZ
BENCE BU İŞTE BİR YANLIŞLIK VAR ÖSYM YE MAİL ATALIM ARKADAŞLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......
YOKSA AVCUMUZU YALICAZZZZ.....

Adsız dedi ki...

yök resmen oyun oynuyo bizle ya bi son versin artık

Adsız dedi ki...

bune lan böle a.q

Adsız dedi ki...

lan diger liseler adam gibi ders görur bize haftada 24saatten fazla meslek dersini dayarlar sonrada göstermedikleri dersten 450 500 çekinderler el insaf yani neyis ki biz!!!

Adsız dedi ki...

NE BU YA TIP İSTEMİYORUZ GIYTIRIKTAN OKUL ÖNCESİ OGRETMNLİGİ BU KADAR PUAN ALIP TA VELED Mİ BAKACAM

Adsız dedi ki...

merak etmeyin boş kalan üniversiteleri kendi çocukları, akrabalarıyla doldurur onlar... böyle hükümete ne denir ki

asabiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dedi ki...

şu son yazan arkadaşım okadar güzel söylemiş ki helal olsun böyle hükümetinde ALLAH BELASINI VERSİN ama bak biz neyi düşünemedik onların veledleri zatten yurtdışında bize çooook ayıp düşünemedik tüüüüh

Adsız dedi ki...

böööööööööööööööööööööööööööööööğğğğğğğğğğğ

Adsız dedi ki...

bızı deneme tahtası gbıkullanıolar boyle sıstmmı olur gelecegımızle oynuolr bukdr yuksek puanlarla mıllet okul oncesımı dusunr yuh sze yha

Adsız dedi ki...

çalışsaydınızzzzzz şimdi niye bu kadar sızlanıyosunuz bence puanlar olması gerektiği gibi olmuş nihaaahhahhah:)

asabiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dedi ki...

buraya yazdığına göre sende sızlanıyosundur arrrrkadaşım

Adsız dedi ki...

yok devenin salsa ayakkabısı!!!!!!! yeter be yeter ben böyle sistemin anasının ellerinden öpeyim lanet olsun. eşşek gibi çalıştık gece gündüz demedik emeklerimizin karşılığı bu mu olacaktı??

meslek lisesi okuduk lan biz stajdan çalışmamıza fırsat kalmadığı halde gece demedik gündüz demedik çalıştık...!!! sabah elli çocuğun içinde beynim patladı gürültüden yine çalıştım o halde!!!

ulan lanet olsun parası olan özelden istediği bölümü okuyo biz sürünüyoruz daha çok çalıştığımız halde.

böylü ülkenin, böyle devletin, böyle sistemin, böyle ösym başkanının hepsinin ...............

yeter be !!!!!!

Adsız dedi ki...

bu sistemi başımıza getirenlere başta lanet olsun... hayatım kaydı resmen be !!!! ne hakları var bizi böyle eşşek gibi çalıştırıp sonra boşta bırakmaya... başka hiçbi ülkede bu yerindibine batası sistem yok.... bu sistemi koyupda hayatımızı çökertenlerin hepsini Allaha havale ediyorum... Biraz merhamet be biraz.... Madem bu kadar yüksek puan koyacaktılar önce stajı kaldırsaydılar... önce lanet stajı kaldırsaydılar. iki yıl staj gördük biz çalışmaya zaman mı bıraktılar.... Allah belanızı versin !!!!!!!

Adsız dedi ki...

bu yıl yerleşemiyorum kesin. ama bu puanları gördükten sonra şöyle bi şeye karar verdim. 24 saat aç susuz kalıp çalışsam yine yerleşemem. bir daha ne össye girerim ne başka sınava... bizi bu hale getirenler utansın...

Adsız dedi ki...

yok yok bence bu sistem bizimle dalga geçiyo :D kesin öyle canım yani bunlar gerçek olamaz. imkanı yok. saçmalıktanda öte bişey bu

ama

Allah belanı versin ünal yarımağan

Adsız dedi ki...

bn bu sistemi yapannn ..............

Adsız dedi ki...

66

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR MORAL BOZMAYIN BUNLAR YANLIŞ YANŞIŞ 484 Olan Universite suan 422 olmus HEPSİ YANLIŞ BU SİTE

Adsız dedi ki...

sırf var ya hiç tercih edilmeyen bölümlere de gidilsin diye onları düşürüyolar asıl gidilcekler xxl tavan oluyo....:(((((((((((

Adsız dedi ki...

ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gerçekten de gece demedk gündz demedik eşşek gibi çalıştk lan tıpla nerdeyse aynı puanlar valla böle olcağını bilseydim tıp okurdum en azından hakkaniyetli bişi olurdu....

Adsız dedi ki...

yaşam koşullarıyla, sınıf ayrımıyla, sınav sistemiyle ve bu puanlarla alkış bu ülkeyi yönetenlere.. bu saçma gidişi durdurması gerekenler bizleriz ama önümüzdeki en büyük engel bu puanlar!!
GERÇEKTEN YAZIK ÜLKEMİZE !!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benm YGS4 ek puanlı:376,264 YGS5:361,345 YGS6:330,579 yardımcı olurmusunuz ben açık öğretimden okul öncesi okumak istiyorum çocuk gelişimi bölümü okudum liseden sadece açık öğretim tercih yapacağım sizce tutma olasılığı nedir?

Adsız dedi ki...

osym baskanına sesleniyorum kimse bunları hak etmiyor sistm iiiii ama puanlar bole olunca elden bişe gelmiyor istifa etmeyn diyen yok sanırım ona göre

Adsız dedi ki...

ygs 5 e baktım.. açıköğretim tutar büyük ihtimalle

Adsız dedi ki...

bu ne ya böyle insfsızlık mı olur biz süper zekalımıyız bu punları gördük çe ümidimi yitiriyorum

Adsız dedi ki...

OHA DİYORUM.5 SENE ÇALIŞSAM YİNE YAPAMAM BU PUANLARI.BEN BU PUANI YAPABLCEK OLSAM TIP SECERDM ZTN COCUK GELİŞİMİNDE NE İŞİM VAR.FIRLAMIŞ RESMEN TÜM PUANLAR.ACIMA DİYE BİŞY KALMADI.BİZDE İNSANIZ YA.İNSAFSIZLARRRRR ! ÖSYM BASKANININ KAFASI GÜZEL HERALDE.

Adsız dedi ki...

yuh yha ne bu tıp öğrencisi mi alıyo bunlar altı üstü okul önces

Adsız dedi ki...

bu puanlar doğrumu gerçekten yhaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

dalga mı geçiyo bunlar bizle ya

Adsız dedi ki...

bu ne ya böle bu gidişle kimse biyere gdemicek allhtan korkun

Adsız dedi ki...

dengesiz bunlar yha

Adsız dedi ki...

arkadaslar sızler hepınız cok guzel gayet basarılı puanlamalar almıssınız oncelıkle sızı tebrık ederım ama bızım bolumumuzu duz lıse ogrencılerı de tercıh ettıgı ıcın bız ne kadar puan alsak da onlar konuları bızden daha cok goruyorlar daha cok tecrubelıler ondan gırme sansları oldukca yuksek oluyor zaten unıversıte okumak ısıtıyorsan hep duz lıseye gıt derlerdı ogretmenlerım hepınıze basarılar ınsallah kazanırsınız....

Adsız dedi ki...

ben 548 puan aldım..inş biyer olur ya..günde 2 saat çalıştım iki sene boynca..

Adsız dedi ki...

34 bnlerde sıralamam ama okul öncesi en fazla 23 bnle alıyor acaba yerlesebılırmıyım lutfen bırısı cevap versın

Adsız dedi ki...

puanlar cok yüksek bu kdr yüksek olması gerekmio

Adsız dedi ki...

bu işte bir dümen var galiba...

Adsız dedi ki...

benim kızım 356 arkadası 450 puan aldılar ve hiç bir yere yerlesemediler okul öncesi öğretmenliği okudular çocuk gelişimi mezunları meslek lisesinden yerleşemediler lanet olsun bu duzene arkanda dayı amca yani para yoksa eğitimde yok:(

adszz dedi ki...

bu basdakiler meslek liselerine ne verdiler de ne bekliyorlarr her yerde mslek liseleri hor görülüyor bir insanın en basında kendi geleceğini belirlemesi sucmus demek meslek lisesine gitmekle en buyuk hatamnı yapmısım duz liseye gitmek gereekiyormus 350 puanla 30 binlerde basarı sıram acıköğretim okul öncesine dahi yerlesemedim bu hak mmıdır meslek liselilerine yazıklar olsunnn bu sistemi bu hale getirenlere

sezin dedi ki...

alt tarafı okul öncesi diyenler siz hangi bölümü küçümsüyorsunuz g.... yiyosa kazansaydınız niye giremiyosun o zaman önümüzdeki 5 6 yıl boyunca okul öncesi öğretmenliğinden daha garanti bi meslek yok puanlar daha da artacak inşallah (boğaziçi okul öncesi öğrencisi)

Adsız dedi ki...

meslek lısesınde matamatık fen gostermıyorlar lys sınavında matamatık fen soruyorlar bızı dersanelere mecbur edıyorlar brans derslerınde 1 tane soru cıkmıyor ondan sonra meslek lıselılerın onunu acacagız dıye recep bey oy avcılıgı yapıyor arkadaslar 15 bındeydım okul oncesı okudum hıc bır yere yerlesemedım puanım 428 yazıklar olsun bu egıtım sıstemıne yazıklar olsun meslek lıselılerıne bunu reva gorenlere

Adsız dedi ki...

ya zaten okulda kültür derslerini pek görmüyoruz bu kadar puanı nasıl alacağız ayrıca ek puanda azalacak diyorlar

Adsız dedi ki...

heralde bilgisayar sandı bizi bu yök ya ne bu puanlar Allah aşkına haklısınız bi staj işi cıkardılar ancak cocuk baktık ders mi gördük kı

Adsız dedi ki...

yaa arkadaşlar benim kafam karıştı.lys ile almıyo mu okul öncesi?? ygs ye de girmek gerekiyo mu?ben lys ile girilebilecek bölümler arasında görmüştüm bunu ki zaten önceden de 1.bölümle alıyodu:S

Adsız dedi ki...

yhaa daha lise 2 deyim bi puanlara göz atıyım dedim bakış o bakış bakakaldım!!Bu ne yhaa???
Birileri çıkıp bizimde insan olduğumuzu anlatsınlar ve onlarda anlasınlar.Bu puanları getiren kişiler acaba kaç puanla o mevkiye girebilmişler merak ediyorum.Biz meslek sahibi olmaya çalışıyoruz, İcatlar yapan yeni birer Einstein değil...

Adsız dedi ki...

ya 428 alan arkadas sen cok yuksek yerleri yazmissin o zamn bn puanlara baktim o puanla yerlesen warrr !!

Adsız dedi ki...

yuhh böyle olursa puanlar deil üniversiteye gitmek kapısından bilee gecemeyizzz ucmusss

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yalanmış bakın ben 412 yle cumhuriyet üni.iö okul öncesine girdim

Adsız dedi ki...

ya 412 alan arkadaş bunların yalan olduğundan eminmisin.....^^

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben kıs meslek lisesi çocukk gelişimi okuom son sınıfım üniverstede kendi bölümümü tercih edicem ek puan kaç acaba bilen varsa yardımcı olsun lütfen...^^

Adsız dedi ki...

la bunlar ne böyle bizim bu puanları alabilmemiz için afedersiniz tuvalette bile test çözmemiz lazım uyumamamız gerek ya insaf yokmu bunlarda ya yuh ya

Adsız dedi ki...

Heeey bu puanlar ne doktor fln olmucaz ki erken çocukluk bu !!

Adsız dedi ki...

yeter ya yeter allah askına okuyun dıyosunuzz elımızden gelenı yapıyoruz alıyotuz gusl puan yerleşemıyoruz ınsaf bee ınsaf sonra teror olayları cıkıyo surda burda alın sıze ızleyın sızın verdıgınız ımkanlar cok ıyı bızmı degerlendıremıyoruz ne yapsın bu genclık soylermısınız ne yapsın dağa cıkıp tabıkı cozum arayacak oyle ır devlette yasıyoruzkı masallah bız hakkımızla calısıyoruz sımdıde kopya cıktı elınızden gelenı yapıyosunuz sanmayın sakın sız genclık ve yenı nesıl dusmanlarısınız emın olun tercıhlerde bır bolum gelsede okuduktan sonra sıze hızmet etmem yazık gunah acıyınn sız devlet buyuklerı cocuklarınızı ozel okullara yurt dısına gonderıp cozum bulabılırsınız ama bız memur cocukları ne yapsın yazık gunah baskada bırsey demıyorum

by yakamoz dedi ki...

lanet olsun meslek lisesine gittigim güne bune ya ben biyere gidemeyecenmi allah alla ..

Adsız dedi ki...

bu ne ya mesleğe gittk kurtuluruz ddk ygs'ye girip ama olaya bakın bzden aşırı puan istiyorlar. hadi diyelm sınava girdk e herkes 100 tam puan da alamayack kim bilr kaç puan alacagz bu gidişle çok zor bz hangi kafayla alalım o puanları. okulumzda ne fizik, ne kimya , ne matematik.. koymuşlar tarhi, dil anlatmı .. ne anladm bn bu işten. bu siteye göre okullara baktm da en az puan isteyen bile 450.. ohooo . ne istiyorsunz bzden okumayalm mı yani? al işte Türkiye.. bir kez daha görün. eğitim sıfır bizde! eğitim sistemimiz bile oturmadı . lanet ediyorum. stajla mı uğraşçam bn dershaneye mi gitçm okula mı gitçm?!! hangisine yetşçz biz. onları geçtim üstüne üstlk bizden çok yüksek puanlar bekliyorsunuz bizden , biz bu kdr şeyle uğraşırken. bzm günahımz ne? hayatmz sınavlarla çalışmakla ,okumakla geçiyor.. sonrası daha da vahim. koca bir hiç. (ırmk)

Adsız dedi ki...

çok yüksek ya gerçktende...ben bu bölümde mezun oldum bukadr değildi 4-5 yıl önce. şimdi de 1000 yl ye çalşıyorum hiç gerek yok bu bölümü okumaya.. bi bölüm okuyup kpss ye grin 2 bın tl ile işe başlayın

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar.. ben şuanda okul öncesi öğretmenliği okuyorum. 2.snftayım gerçkten çok keyfli bi güzel bölüm. çocukluğunuza dönuyorsunuz:) herkese tavsiye ederim çalışın yüksek puanlar alın.. bu arada 18 mart üni hayatımda gördüğüm güzel ünilerden biri.. hepinizi bekliyorum. ceyda seven..

adsız dedi ki...

arkadaslar bu puanla tıpa gideriz hiç okul öncesini yazmayalım

Adsız dedi ki...

ne bu ya kız melsek 2.sınıftayım ben okumayayım o zman arkadaşların dediği gibi tıp çocuk bakmaktan daha iyi yok ya ben vazgeçtim tıp okkuyayım ben ne bu ya gerçekten çok ayıp o puanı çlsemde alamam herlade

Adsız dedi ki...

ya bu puanlar gerçekten doğrumu

Adsız dedi ki...

kafayı yicem yuhh selçuk üniversitesine bak ya

Adsız dedi ki...

ne bu ya anasınıf öğretmenlerini sözleşmeli kadrolu 40 50 puanlarla alıyorsunuz üniversite puanlarınıda tıp puanlarıyla yarıştırıyorsunuz ozaman bizede matamatik türçe dersleri verin fen liseleri anadolu liseleriyle eşit seviyede koşturuyorsanız meslek liselerinede puanlarda verdiginiz egimle eeşitleyin biri 10saat matamatik dersi alıyor diğeri 2saat ders alıyor ondan sonrada yarış atı gibi koşuyoruz pskolojm alt üst oldu insan geleceği gelecegi bukadar kolay karartılabilirmi

Adsız dedi ki...

bu neya puanlara bak

Adsız dedi ki...

vay arkadaş dertliyiz ha bu gidişle üniversite hayal işi kapısndan almazlar böyle ösymnin de sisteminde ne diyeyim allah yardımcımz olsun

Adsız dedi ki...

ZIKKIMIN KÖKÜÜÜÜÜÜÜÜÜ TIP OKUMUYORUM BU NE YA ALLAH AKIL FİKİR VERSİN ARTI ALLAH BELANIZI VERSİN

Adsız dedi ki...

napıcaz biz yaaa :'(

Adsız dedi ki...

böyle hükümetin allah belasını versin. bi çoğumuz mat görmedik lise hayatı boyuncaa bizden istedikleri puanlara bakk !!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bırakın okul öncesi öğretmenliğinii tıp yazın bu puanlarla da oraya gireriz nasılsa. olmaz böle bişeyy yaasen git düz liseliere haftada 10 saat mat gösterr meslek liselerine gelince 2 saat sonra da böyle at yarıştırır gibi koşuşturalım okumaktan soğutuyorlar insanı yemin ederim!!

Adsız dedi ki...

hepiniz haklısınız peki biz napalım daha 12 deyiz bu puanlar bana kalp krızı geçittirdi .

Adsız dedi ki...

var mı böyle bişey 524 böylw bi puan mı olur tıpla başa baş gidio.b.ktanda bi bölüm

Adsız dedi ki...

ya ben meslek lisesi son sınıfım üniverste hayalleri kurarken şu puanlara bak ne diimki ........anlaşıldı umarımm..

kbra_kbra dedi ki...

anadolu meslek lisesi son sınıf örencsyim okul bze okul öncesni seçtğmz tkdrde kaç puan veriyok i ya

Adsız dedi ki...

ya gerçekmi bunlar yaaasıçarım böyle işe.bu ne 500 ler havada uçuşuyo yaaa moralim bozuldu yemin ederm..

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa ne bu ya biz profösörmüyüz bu puanlar ne puanları yükseltenin ....

Adsız dedi ki...

bn mesleğini okuyorum bana 75 puan verilecek size 30 sanırım

zeze dedi ki...

arkadaşlar ben düz lise mezunuyum okul öncesi öğretmenlik okumak istiyorum tercih edebiliyomuyum teşekkür

Adsız dedi ki...

böle giderse bu puanalr öğrenciler kesinlkle kafayı yer okul öncesi bu kadar puansa tıpı düşünemiyorumm puanlar almış başını gidiyoo valla birisinin dur demesi lazım bu puanlara::):)

Adsız dedi ki...

bu ne ya bizimle dalga mı geçiyolar ben zaten 500 puan alsam okul öncesi okumam direk tıpa uçarımmmm '''

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar belirtmek istediğim bir şey var öncelikle..Burda verilen taban puanlarla doğru değil..Bu tablodan en az 15-20 puan daha fazla az gerçek taban puanları..Yani en azından 500 lü olan puanlar bu şekilde.Buna fazla takılıp kalmayalım bence..Ben de aynı dertten yakınıyorum ama yapacak bişey yok görüyorsunuz :) 480 se mesela gerçeği 460 falan..Ama yine de yüksek..Bu kadar yüksek olmasının sebebi çok rövanşta olan tutulan bi bölüm olması yani geleceği parlak bi meslek..Bu yüzden bu kadar yüksek tutulmuş durumda..Hepimiz çalışmaya bakalım puana takılırsak işimiz zor zaten :)

Adsız dedi ki...

kıçını kır kocanı bekle çalış seninde olur

Adsız dedi ki...

ne bu ya yuh bu kurallar birazda bizden yana olsa ya na var yani

Adsız dedi ki...

hakkat çüş ya bnm bölm bu diil ama harbden bzi blim admı flan snıolar hralde insan braz dşünür ya tbi kndileri içn bşey yok rhat onlar çlşck oln bziz

Adsız dedi ki...

gelecegimizi bi sınava degil becerimize baglayın hayatımızı mafettinız

Adsız dedi ki...

zeze edersın ama cooooooooooooooooook calısman gerek.dısardan gorundugu gıbı degıl.zor bı meslek. ıyı dusun.stjerım cok eziyolar.ve sorumlulugu büyük

Adsız dedi ki...

mesleklere 80 kadar gelecek

Adsız dedi ki...

bütün hayallerim suya düştü:(

Adsız dedi ki...

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh be sanki tıp :S
ne bu böylee yaa ne sanıyolar bizi bunlarr robot falan mı? :/

Adsız dedi ki...

bn böyle milli eğitimiinnnnn..........

gulnare dedi ki...

Arkadaş hem sınava giriyorsunuz hem sistemden bihabersiniz...bu puanlar meslek liselerine okul puanı + ek puan eklenmiş hali,,yani iyi bir öğrencinin ygs den aşağı yukarı 400 alması iyi bir üniversitenin okul öncesi öğretmenliğini kazanması için yeterli..ha ben onu da alamam diyen varsa, okumasın zaten..Oturun da çalışın, işinizin adı ne..

gulnare dedi ki...

Ayrıca bu puanlar geçen yılınkilerden bu yılki sisteme dönüştürülmüş puanlar, yani hatalı...bu yılın yerleştirme puanlarına bakın..

Adsız dedi ki...

bu ne ya biz öldükte ağlatyanımız yok türkiyede üniversteli kişi kesin azalıcak bunlar ne ya

Adsız dedi ki...

demesi kolay kafa ne kadar çalışsanda almayınca boş aldığı kadarıyla artık bakalım bi yere yerleşebilcekmiyiz

Adsız dedi ki...

ya bu puanlar yanlış ya elimde finalin taban puanları kitapçığı var puanlar bölyle yazmıyo.mesela boğaziçinin taban puanı 496..

Adsız dedi ki...

offfff YA KUDURMUŞ BUNLAR BU PUANLARI ALSAK UZAYAMI GÖNDERECEKLER BİZİ YUHHHH DİYORUM KAZANMAMAMIZ İÇİN ELLERİNDEN GELENİ YAPIYORLAR WALLA...BİZ BİTTİK

Adsız dedi ki...

vallahi katılıyorum ya

Adsız dedi ki...

ben bu puanlarla tıp a giderim daha iyi

Adsız dedi ki...

arkiler taban puan dior yapabilenler var ki taban puan olmuş kafalarndan yazmıyorlar

Adsız dedi ki...

bence hiç uyumamak lazım başka türlü olmaz bu iş insaf yaaa :((

Adsız dedi ki...

arkdşlr allah yardımcımız olsun başka ne diyim

Adsız dedi ki...

bu sene dikiş nakış kursuna yazılmak farz oldu bu ne y:S::S:S:D:D::D

Adsız dedi ki...

Oha bızı ne sndınız sız yaa ?
Pardon da okul oncesı evet onemlı ama bu kadar olmamalı.. Bız TIP'mı okıcaz snkı ? Yksa Askerı Lıseye mı bakıorm ynlıslıkla.. Puanları qrdktn snra Cocuk Gelısımıne qeldıqıme psman oldm... :S

Adsız dedi ki...

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ya ne bu tıp a mı okuyacaaaaaaaaaaaaaaaaaz bu eğitim sisteminin içine ...................... :S lanet olsun Allah ın belaları :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

sema nur dedi ki...

meslek lisesi memleket meselesi olmasın diyorsunuz okula gelen öğrencileri geri çevirmeyin gerekirse 3 devreli eğitim gösterin diyorsunuz hepsine tamam okulda gösterdiğiniz ders ne matematik adam gibi anlatılmıyor geometri yok türkçe desen adam gibi hoca yok doğru dürüst ders gers gösterilmiyor hocaya dersi işleyelim hocam deniliyor hocanın cevabı ise 'siz nasıl olsa meslek liselisiniz' deniliyor alınan paranın hiç biri helal değil hem bütün meslek liseliler üniversiteye gitsin deniliyor hemde puanların saçmaliğina bir bakın BU NE DİYET BU NE LAHANA TURŞUSU... bir dediğiniz bir dediğinizi tutmuyor ya adam akıllı ders koysunlar ya da puanları düşürsünler BUNU KEŞEKE BÜTÜN YETKİLİLER OKUSA AMA NERDE ..... ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN (YAPMIŞ ZATEN YAPACAĞI KADAR)!!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaş meslek lisesi ögrencisiyim üniversteye yönelik ders yok birdekalkmışlar taban puan 419- 512;lardan bahsediyorlar saçmalıpın daniskasııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

Adsız dedi ki...

milli eğitim kafayı emişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş bu ülkenin gençleri okuyamazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

ümitsiz vaka ya katılıorum tıp öğrencisi olmuş bide bizim işimize karışıo bizim derdimiz bize yetio ztn bilmişlik taslamasın bize

Adsız dedi ki...

ya bizi ne sanıyolar kafayı yiyecem benim küçüklükten beri hayalim okul öncesi öğretmenliği artık rüyamda görürüm

Adsız dedi ki...

bence gayet uygun puanlar atamaya bakarsak az bile

Adsız dedi ki...

hapı yuttukk başka bişi demiyorumm =(((((

Adsız dedi ki...

HWLAL OLSUN BİZİ ÜNİVERSİTEYE ALMAMAK ÇİN HERŞEYİ YAPIYORLAR. VAH BANA DERSHENE BOŞA GİTTİ O ZAMAN BENİM OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİK HAYAL OLDU DOĞRU KÖYÜME..:(

a. dedi ki...

yaa vrya kafamın ıcıne attınz okuma hevesım unı hayalım kalmadı her kafadan bır ses bu ne yaaa puanlar boyle olsa kım gırebılır mantıklı dusunun bee bu kdr zekı yok turkıyede kımse gıremeyınce mecbr puanları düşük olanlarıda alıcaklar relax :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben okul öncesi öğretmenliğini düşünüyorum.ygs den kaç almam lazım.diplomanın etkisi var mı.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yeni sınav sistemiyle yapılan puanlamalar bunlar..
ben sınavdan 270.221 aldım okul puanımda 73.37 di okul puanının çok etkisi oluyor ve selçuk üniversitesine gidiyorum.. (bendne size büyük tavsiye okul puanınızı olabildiğince yüksek tutun)

Adsız dedi ki...

vallaa yuhh ben 9 eylül almanca öğr. okuyorum ygs ye giricem tekrardan almanca grammer oldurdu beni resmen. ya tutarsa diorum :)))

Adsız dedi ki...

bız yanlıslıkla başbkanlık sınavını fılan mı sorguladık ya bu ne allahınızzıı sankı ulkeyıı ana sınıfı ogretmenlerı kurtaracak

Adsız dedi ki...

kokrkmayınn ben bu bölümü okuyorumm orda göründüğü kadar uçuk değil puanlarr kimse bukadar yapamaz..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar puanlama sistemi böyle en yüksekten başlar gittikçe düşer 400 den başlıyor diyelimki 400 puanda kimse seçmezse gittikçe bölümün puanı düşer... o yüzden korkmayınn.. :D bütün üniwersteler en yüksekten hesaplarlar ama sonuç gördüğünüz gibi 272 puanla grenler bile var...:)

Adsız dedi ki...

inş. dediğnz gbidir yoksa kafayı yerm :(

Adsız dedi ki...

haydi kızlar kocaya diyolar resmen

Adsız dedi ki...

Yaaa çocuklarım evlatlarım...Şu yorumları okudum nasıl bir hayal kırıklığı yaşadım anlatamam..Puanlar dönüştürülmüş puanlar, yani hatalı..2010 yerleştirme puanlarına baklmalısınız, bunlardan çok daha düşük..Meslek liselerinin durumundan dolayı ağız dolusu küfür eden arkadaşlarım, şuanki hükumet bunu düzeltebileceği ölçüde düzeltti ve elinden geleni yapmaya devam ediyor, gündemi daha akıllı uslu takip edin, ben de meslek lisesi mezunuyum ve gayet sıkı takip ediyorum..okul öncesi ygs puanıyla alır..bu puanla tıpı kazanacağını söyleyen arkadaş, rüyasında görse yine inanmasın alakası yok..ben pdr ciyim ve şuanki öss sistemi mükemmel olmamakla birlikte Türkiyenin gördüğü en güzel sistem..Birazcık araştırın soruşturun bilgi toplayınn..Benim çocuklarımın öğretmenleri böyle Cahil cühela okuyup araştırmadan ana avrat küfür edecekse zaten öğretmen falan olmasın..Yakışmaz..

Adsız dedi ki...

Ayrıca taban puanlarını oluşturanlar ne ösym ne devlet ne de hükümettir...Taban puanlarının belirlenmesinde tek etken geçen yıl öss sınavında o okulun o bölümüne son yerleşen öğrencinin puanıdır..Yani o puanları alan ve belirleyen sizin arkadaşlarınız...

Adsız dedi ki...

ya soylıcek bısey yok aslında arkadaslar turkıyedekı egıtım sıstemı bellı meslek lıselerınden hersene kac bın kısı bu bolumden mezun oluyo kımse yerlesemedıgı taktrde bolumler her okulda fazlaca acılmaya tekrar edılıyo gelecegın meslegı dıyolar fakat gelecegın koreltıcı bolumu olcak gıderk zaten mezunlar bu bolume gıreöıyo gırenlerde duzden yda anadoludan taban puan alanlar yerlesıyo sımdı soruyorum suıze hakmıdır bu hakmıdır bızım okadar emegımız bu sene dersanede parcalıyorm kendımı sıfırm ya kultr dersı gormedım ssımdı kalk 500 puan yap alhh kolaylık wersın cumlemıze:S

Adsız dedi ki...

ya ıyı yorumlamıssınz orası oyle ama ya kontenjan sayısını fazla tutp bız bosta kalmayalım yada artk dursun bu meslek lıselrıne acılan onca bolum bız sıfırz gozumuzde nasl buyutmeyelım bu sınawı oldu oldu olmadı bı ozl okulda calısırsak askerı ucrete belkı oda neye yarar ıste hıc okumasaydım bu bolumu derım neyse bız amacımızda donmeyelımde gayret edlımde elımzden geldıgı kadar ınşlhh olur bır gun...

Adsız dedi ki...

tıp puanı gibi ne bu puanlar ya el insaf turkıyede yasıyoruz esıtlık nerede bu mu adalet bu mu esıtlık

Adsız dedi ki...

bizi düşünen yok zaten atalım biz kendimizi yıllardır okuorum ben 512 puan alsam zaten oraya gitmem malmıyım ben ya okunmaz bu ülkede insan olduğumuzu unutmuşlar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben atatürk üniversitesinde okul öncesi öğretmenliği i.ö okuyorum burada puanları biraz abartmışlar ben 422 puanla yerleştim çünkü

şenay dedi ki...

allah için elinizi vicdanınıza koyunda konuşun ya ben nasıl bu puanı alim ya tıp mı okuyoz...!!!

şenay dedi ki...

yarabb sabırr sabırr sabır!!

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 257   Yeni› En yeni»