Moleküler Biyoloji ve Genetik

ÜniversiteBölümPuan TürüTaban PuanTavan PuanBaşarı Sırası
İstanbul Kültür ÜniversitesiMoleküler Biyoloji ve GenetikMF-3197.258329.448360.000
Haliç Üniversitesi (İstanbul) Moleküler Biyoloji ve GenetikMF-3220.492388.552356.000
Atatürk Üniversitesi (Erzurum)Moleküler Biyoloji ve GenetikMF-3433.332485.39549.500
Bilkent Üniversitesi (Ankara) Moleküler Biyoloji ve GenetikMF-3443.328482.35143.700
Cumhuriyet Üniversitesi (Sivas)Moleküler Biyoloji ve GenetikMF-3451.634481.13339.100
Gebze Yüksek Teknoloji EnstitüsüMoleküler Biyoloji ve GenetikMF-3468.196487.97630.400
İstanbul ÜniversitesiMoleküler Biyoloji ve GenetikMF-3488.163503.21320.900
Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Ankara)Moleküler Biyoloji ve GenetikMF-3511.738536.08010.800
Boğaziçi Üniversitesi (İstanbul)Moleküler Biyoloji ve GenetikMF-3518.794554.0668.280
İstanbul Kültür ÜniversitesiMoleküler Biyoloji ve Genetik (%25 Burslu)MF-3336.031386.984126.000
Haliç Üniversitesi (İstanbul) Moleküler Biyoloji ve Genetik (%25 Burslu)MF-3409.874413.62464.300
İstanbul Kültür ÜniversitesiMoleküler Biyoloji ve Genetik (%50 Burslu)MF-3416.214465.06760.100
Haliç Üniversitesi (İstanbul) Moleküler Biyoloji ve Genetik (%50 Burslu)MF-3442.077451.60744.400
Bilkent Üniversitesi (Ankara) Moleküler Biyoloji ve Genetik (%50 Burslu)MF-3483.838511.35922.900
İzmir Yüksek Teknoloji EnstitüsüMoleküler Biyoloji ve Genetik (İngilizce)MF-3490.323508.97019.900
İstanbul Teknik ÜniversitesiMoleküler Biyoloji ve Genetik (İngilizce)MF-3503.304518.28214.300
Koç Üniversitesi (İstanbul)Moleküler Biyoloji ve Genetik (İngilizce) (%50 Burslu)MF-3481.339507.81024.100
Koç Üniversitesi (İstanbul)Moleküler Biyoloji ve Genetik (İngilizce) (Tam Burslu)MF-3518.124526.0998.500
Haliç Üniversitesi (İstanbul) Moleküler Biyoloji ve Genetik (Tam Burslu)MF-3477.528482.98225.900
İstanbul Kültür ÜniversitesiMoleküler Biyoloji ve Genetik (Tam Burslu)MF-3484.464485.58722.600
Bilkent Üniversitesi (Ankara) Moleküler Biyoloji ve Genetik (Tam Burslu)MF-3528.635587.7445.120

101 yorum:

Ahmet dedi ki...

Boğaziçi tam 1 sene sonra seninleyim :)

Adsız dedi ki...

kendine fazla güvenme.d

Adsız dedi ki...

tam tersine,kendimize güvenerek kendimizi motive etmeliyiz.

çilingir dedi ki...

ben çok kendine güvenip çalışmayan akadaş gördüm sen de onlardan birisi değilsindir umarım

Adsız dedi ki...

BU NE PUANLAR UÇMUŞ BEN ÇOK İSTİYORUM BU BÖLÜMÜ AMA DÜZ LİSE OKUYANLARA LÜX....(ANCAK KOLEJ ÇOCUKLARININ HAKKI)

Adsız dedi ki...

Ne alakadır ya kolej cocukları ben duzden tıp okumus insan tanıyorum lutfen sacmalasmayın.s
3 yıl sonra iytü:)

çilingir dedi ki...

bencede zatn burdaki özel üniler başarı burslu

Adsız dedi ki...

ahmet bende 2 sene sonra boğaziçindeymm :)
bakma arkadşm sen bunlara,hedefimz güzel,ayrıca ben isteyip çalışanlardanm ;)

Adsız dedi ki...

ehem.. boğaziçi'ne yoğun talep var anlaşılan lakin şunu belirtmem gerekir ki odtü -puanı daha düşük olsa da- bu konuda boğaziçî'nden daha iyi.
düz liseye giden ümitsiz arkadaşa not: kolejlerde kafaya cd takma gibi bi sistem yok onlar da aynı kitalara aynı konulara çalşıyor.

Adsız dedi ki...

İTÜ ya da ODTÜ 2 sene sonra..

Adsız dedi ki...

ben bu yıl hamdolsun itü molekuler biyoloji ve genetigi kazan dım ve DÜZ LİSE ogrencisiyim asla kendini kücük gorme adsız

Adsız dedi ki...

hadi allah yardımcınız olsun asla pes etmeyın

Adsız dedi ki...

bende düz lise öğrencisiyim hiç kafana takma güzel çalışmayla güzel yerlere gireriz..bak kazanan var =)

Adsız dedi ki...

KENDİMİ KÜÇÜK GÖRMÜYORUM BU ÜLKEDE BİZİ KÜÇÜK GÖRENLER VAR EVET KOLEJ ÇOCUKLARINDA CD TAKMA GİBİ BİR SİSTEM YOK AMA BİZLER 50 KİŞİLİK SINIFLARDA BİR KONUYU ZORLA ANLAMAYA ÇALIŞIRKEN ONLAR 15 20 KİŞİLİK SINIFLARDA VE LABAROTUVARLARDA ÖĞRENİYORLAR.ODA YETMEZMİŞ GİBİ AYNI SINAVA TABİ TUTULUYORUZ.AMA ASLA PES ETMEYECEM BU ADELETSİZ TÜRKİYE SİSTEMİNİN DE SONU GELİR EVELALLAH...

Adsız dedi ki...

bu sene itüyü kazanan kişiyle irtibata geçebilir miyim acaba ? adı da yazmıyo :S

Adsız dedi ki...

ben de kazandm itü genetk ama korkuyorum iş bulamammı bunca emek boşunamı gitti diye

Adsız dedi ki...

bende önümüzdeki yıl boğaziçindeyim ama ALLAH ın izniyle ;))) ayrıca kendine güvenmek güzeldir, stresten uzak tutar insanı..mesela ben bazen özgüven sorunu yaşıyorum, hiç çalışasım gelmiyo :)) tabi kendine güvenmeyi, "çalışmasamda yaparım" sanıyosanız siz yanılırsınız

Adsız dedi ki...

Bekleyin beni 2 sene sonra bogazicinde olacagım inş... :)

Adsız dedi ki...

ne adaletsizi oğlum 17 milyar para veriyoruz

Adsız dedi ki...

öyle düşünme ama kolejler eskisi gibi değil çoğu geri zekalılar diploma alsın diye var ders falan yapılmıyor

Adsız dedi ki...

2 sene sora odtüdeyim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gerçek puanlar şu sitede ftp://dokuman.osym.gov.tr/2010/2010OSYSMINMAX/TABLO4.pdf

Adsız dedi ki...

kardeşim bende kolejdeyim ama bu noktaya babamın parasıyla gelmedim ( öğretmen çocuğuyum ) orta okulda devlet okulundaydım,oksdeki başarımdan dolayı başarımdan dolayı teklif geldi bende kabul ettim..ayrıca kolejde sanki farklı konularmı anlatılıyo? yapacak adam yine yapar..çalışmıyosunuz, öyle bi niyetinizde yok o yüzden " ben kolejdemiydimki üniversiteyi kazanacaktım" diyip çıkıyosunuz işin içinden..( bu sözler sadece kendine kolejde okumuyor olmayı bahane eden arkadaşlar içindi,lütfen diğerleri üstüne alınmasın)

Adsız dedi ki...

pooff bn dha lisedeyim ve genetik bölümünü çok istiyorum ama bu puanları görünce..

Adsız dedi ki...

SENİN TUZUN KURU ÖĞRETMEN ÇOCUĞU EN AZINDAN BABAN SANA DESTEK HER ŞEY SENİN SANDIĞIN KADAR KOLAY DEĞİL AYRICA BEN KONULARDAN BAHSETMİYORUM.......

Adsız dedi ki...

ne açıdan söyledin tuzun kuru diye anlamadım? manevi açıdan diyosan doğru diyosun,annem babam bana manevi destek oldular hep..ama emin ol,hiç bişeyin kolay olmadığını en az senin kadar ( hatta belki daha fazla) biliyorum.eğer sen hiç bi yerden destek görmediğin halde okumaya,bişeyler öğrenmeye çalışıyosan helal olsun diyorum ama bu sana kolejde olmamayı bahane etme hakkını vermez.bana göre bu sadece bi bahanedir..ki ben, çobanlık yaparken fen lisesini kazanmış insan tanıyorum, hemde çok yakından..çocuğun babası,senin oğlan nereye gitti dediklerinde , "bilmem bi yeri kazanmış ama.."diye cevap veren bi insan..yani hiç bişey bahane değil..zorluk kolaylık var ama imkansızlık yok..neyse inşallah başarılı olursun.. zor şartları aşıp istediğin bölüme gidersin...

Adsız dedi ki...

İMKANSIZLIK YOK BİLİYORUM AMA ÇOK BÜYÜK Bİ HAKSIZLIK VAR BENİM ÜSTÜNE BASA BASA SÖYLEDİĞİM KONU BU...SAĞOL KARDEŞ SANADA BAŞARILAR(BEN BU ÜLKENİN REZİL SİSTEMİNDEN BAHSETTİM AMA NEYSE...)

Adsız dedi ki...

düz lisede okuyanlar mbg okuyup ne yapar ki? bütün kaynaklar ingilizce, bütün kontaktlar yurtdışında. açıkçası 1 senelik hazırlıkla öğrenilen ingilizce ile bilim yapılmaz. ingilizce tek sorun değil ekol eksikliği.. bence siz bırakın bunu öğretmenliklere vs. bakın.

Adsız dedi ki...

mbg okumak istiyorum enka kolejinde okuyorum ama puanları görünce zor diyorum ben enkada tam bursluyum evet imkanlar iyi ama koleje girmek sandığınız kadar kolay devlet okulunda da okudum ama istikrarımı hiç düşürmedim önemli olan çalışmak kolej devlet hiç farketmez ben ikisinde de okudum önemli olan sadece çalışmak

Adsız dedi ki...

bu bölüme gidicem başka yolu yoookkkk çok istiyorum bu bölümü yaaaaaa beni alsınlaaaaaaaaarrrr lütfeennnnn... :'((

Adsız dedi ki...

ben istanbul ünv istyrm ama o da 337 puan istyo .)

Adsız dedi ki...

bekle ödtü beniiii

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bence herkes kendine güvenmeli,ben köyde çobanlık yparak okudum ve liseyide açıktan bitirdim şimdi boğaziçi üniv. genetik mühendiliği okuyorum... herkez inanmalı ,güvenmeli,çalışmalı bunları yapan inan başarıya binde 2000 başaracaktır.

Adsız dedi ki...

KARDEŞ HELAL SANA KESİNLİKLE HAKLISIN BENDE SENİ ÖRNEK ALIP GİRECEM BU SINAVA........

Adsız dedi ki...

inanmayla bi bok başarılamıyor ..ben de küçükken dünyayı kurtaracağıma inanıyodum..........

Adsız dedi ki...

ben fen lisesi öğrencisiyim;fakat seneye ODTÜ öğrencisi olacam:):D:D

Adsız dedi ki...

of puanlar baya uçmuş ama olsun bu meslek icin elimden gelenin fazlasını yapmaya clşcam:D.D:):)

Adsız dedi ki...

çok istediğim bölüm.kazanırım inş.

Adsız dedi ki...

Kendimize inanırsak başarırız, ben de bu bölümü istiyorum ;)

Adsız dedi ki...

Geleceğin mesleği...

Adsız dedi ki...

çok isstiyorum ama çok da çalışmam lazım:S

Adsız dedi ki...

qercektende cok qüzel bi bölüm yaaa bnde cok istiyormmm ...

Adsız dedi ki...

ben şuan girdiğim denemelerde 370 puan alıyorum ygs 2 de ygs 1 de ise 365 sizce bu bölüme girebilir miyim lise 1 deyim fen lisesi öğrencisiyim ..

Adsız dedi ki...

bende biyoloji bölümü istiyorum ama iş imkanları çok düşük:(

Adsız dedi ki...

arkaşlar siz neler sölüyosunuz böyle...kolejmiş türkiye sistemiymiş bilmem neymiş falan..bende düz lise mezunuyum köyde yaşıyom ve odtü istiyom.ama siz gibi sitres yapmıyom asla.bu mesleği düşünen biri nasıl bahaler aramak için zaman kaybı yapar.byle şeyleri bırakın artık büyüdünüz...ben derimki siz sakin kafayla bigün için düşünün(hedeflerinizi)eminim daha sağlıklı kararlar vereceksiniz.herkese başarılar..:))

Adsız dedi ki...

aslında doqru olaya bide bu açıdan bakmak lazım.. ancak qeleceqi parlak bi meslek deqil iş olanakları çok düşük ben meslek lisesi öqrencisiyim.. alanım kimya ama biyoloji istiyorum ancak sizin qibi boqaz içi falan düşünemiyorum maalesef:) ama düşük puanlı ünvrstlrde var.. onlara bakıyorum!!

Adsız dedi ki...

bence yanılıyorsun dostum.geleceği en parlak meslekler arasındadır genetik mühen.düşünsene en gelişmiş ülkelet(ör.america)en geliştiği bölüm teknoloji ve biyoloji.ve türküye bunları kendine rakip olarak görüyorsa onlara yetişmek zorunda değilmidir?eeee ozaman bu mesleğe de önem vermek zorundadır.yani tabi bu da yavaş yavaş olur çünkü istesede hemen kendini o düzeye çıkaramaz.sana gelince eğer gerçekten bu mesleği düşünüyorsan hangi ünv.olması farketmez önemli olan insanın kendisini geliştirmesidir.umarım sana az da olsa bi fikir yardımında bulunmuşumdur:)

Adsız dedi ki...

ben 11.sınıf meslek lisesinde gıda bölümündeyim bu bölümü çok istiyorum odtüyü ama kazanmam çok zor çünkü okulda sayısalla ilgili ders görmüyoruz işim çok zor ama bu bölümü çok istiyorum

Adsız dedi ki...

bn daha 10. sınıfım ama kafayı bu bölüme takmış durumdayım sayısal bölümüm diğerlerine göre bi adım öndeyim die düşünüorum 2 sene sonra umarım o üniverstelerden birinde olurum :\

Adsız dedi ki...

Bende özelde okuyorum fen lisesi ama herkesin ailesi babasına güvenenlerin ailesi gibi degil benim ailem önce devlet , olmassada özeli burslu der hiçbir zaman özele paralı diyenlerden degil . bende bu bölümü çok istiyorum bir sene sonra inşallah odtü :))

Adsız dedi ki...

odtü cular seneye beni aranızda görürseniz hiç şaşmayın(tabi gidecekler için söylüyom):)))herkese başarılar...

Adsız dedi ki...

ben de 11. sınıfım ve meslek lisesinde laboratuvar bölümü okuyorum. ben de çok istiyorum bu bölümü.. ama sayısal dersleri az görüyoruz. bu bölümü okuyanlar dersler ve çalışma şartlarını yazarlarsa çok sevinirim

Adsız dedi ki...

dostum kimi kastediyon bölüm derken?sayısaldan bu bölüme hazırlananlarmı yoksa şu anda genetiği okuyanı mı soruyon?

Adsız dedi ki...

ne düz lise ne kolej hiçbir şey farketmez onların tek farkı kolejlerin eğitim sistemi biraz daha onları kazanmaya zorluyo onların bu sistemini sizde kendinize kolayca yapabilirsiniz.ben düz lise mezunuyum hatta düz liseler içinde bile en kötülerinden birinden mezunum.mezun olduğum sınıftan 1 kişi hacettepe tıpta 4 kişi ege tıpta okuyor.ben egede moleküler biyoloji ve genetikte 3.sınıftayım mezun olduğum sınıfın yaklaşık yüzde 70 i bi yerlere girdi.giremeyenler dalga geçen tiplerdi zateno yüzden asla motivasyonunuzu bozmayın sınava hazırlık döneminde mümkün olduğunca kendinizi pozitif tutun ve performansınızı stabil tutmaya çalışın.göreceksiniz hepsinden yukarılarda olacaksınız.ve üniversite kapısından girdiğiniz anda hangi liseyi bitirmiş olduğunuzun hiçbir önemi kalmayack ve kimsenin umrunda olmayacak.önce sağlığınıza dikkat edin ve verimli bir çalışma yapın gerisi hikaye

Adsız dedi ki...

geliyom bogaziçi:)

Adsız dedi ki...

ben de geliyom odtü seneye için banada masa ayır bi zahmet.baştan bileti alıyom sonra kontenjan yetmedi metmedi demeyin yakarım ankarayı valla benden sölemesi :)))

Adsız dedi ki...

genetiği okuyanları kastediyorum tabiki

Adsız dedi ki...

bende cok istiyorum ama cidden cok zor gozukuyo

Adsız dedi ki...

valla şimdiden çok zor dersen sen baştan kaybetmişin zaten.biraz güven kendine gardaş.bir şeyi istemek o şeyden korkmamak demektir.umarım isteğiinden emin olursunda korkunu yenersin.başarılar....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben iyte de elektronik haberleşme mühendisliği okuyorum. Hedefim bir yıl boyunca genetikti ama tercih döneminde vargeçtim(puanım tutmasına rağmen)Siz siz olun geleceğin mesleği diye güvenip girmeyin bi mezuna ya da okuyanlara sorun. Boşu boşuna görüşünüzü daraltmayın

Adsız dedi ki...

nasıl yani genetik boşmu diyosun anlamadım?iyiki olmamışsın zaten bişi yapacağın yokmuş.insan bi mesleği sevdiği için seçer gelecekle alakası yok.

Adsız dedi ki...

ben geçn yıl anadolu lisesinde okuyodum. şimdi taşındığımızdan dolayı düz liseye geçtim tabi eğitim kalitesi de düştü şuan 10. sınıfı okuyorum ne okuyacağıma karar verememiştim ama kısa bi süre önce karar verdm iytede moleküler biyoloji ve genetik okumak istiyorum. ama biraz kafamda soru işaretleri var iyi mi deil mi bilmiyorum. ama şimdi hedefimide biliyorum daha fazla çalışıcam ve kazanıcam.bence kendimize güvenirsek ve çalışırsak önümüzde hiç bi engel kalmaz herşey kendimizde bitiyo. istiyorum inşallah bu bölümü kazanırım..

Adsız dedi ki...

ya ben bu kadar yüksek olduğunu bilmiyordumm of bende istiyorum ama nerdeyse tıp kadar yüksek puanlar....:S:S

Adsız dedi ki...

mezunlardan bilgi bekliyoruuuuuuuuuuuuuuz:)

Adsız dedi ki...

çok yüksek ya.( gerçektn nerdeyse tıp kdr ve sanki şan imkansz geliyor:(

Adsız dedi ki...

of ya bunlar çok erişilmez duruyor :(

Adsız dedi ki...

ygsye 1 ay kalmş ve burayı kazanmam hayal olmuş!

Adsız dedi ki...

Ben de istiyorum ama çok fazla ya puanlar ben de özelde okuyorum ancak burslu olarak.

Adsız dedi ki...

SINAVA ÇOK AZ KALDI BU BÖLÜME GİDEMEYECEĞİM BELKİ AMA.......... NEYSE HERKESE BAŞARILAR(HECİ.....)

Adsız dedi ki...

ders calısamamaktan mı yoksa sınavı kazanamamaktan mı korkuyoruz bızım gorevımız sınavı kazanmak degıl sınavı kazanmayı hak edecek bır bılgı ve tecrube bırıkımı uretmek ve sınava gırmektır basardıgımızda sonucu yaratan zaten bız olmayacagız ben yaptım dıyenler kasıtlarında dıkkatlı olsunlar sorumlusu olmadıkları sonucları ustlenırlerse ınanclarını sarsarlar

Adsız dedi ki...

kolejle düz lisenin farklı olmadığını söyleyen arkadaş...
hocalar bile çalşıtıkları liselerin düz lise olduğunu aklından çıkaramaz ve bu düşünceye göre muamele yaparken biz gerçekn kıtlarla bu sorunu halledebilir miyiz?

GÜL MKA dedi ki...

ÇİLİNGİRE KATILIYORUM BU ÜLKEDE PARASI OLAN OKUYO AMA BEN ÇALIŞIYORUM BEKLE BENİ MARMARA MKA ALEMİN KRALI GELİYO

sevim dedi ki...

Arkadaşlar bende anadolu lisesi 9. sınıf öğrencisiyim. benim için daha erken ama bende bu bölümü seçtim ve hedefim yüksek olduğu için çalışmalarada erken başladım. şu kolej, düz lise, fen lisesi, anadolu lisesi bu karşılaştırmaları artık yapmayın çünkü boş zaman kaybıdır. her şey öğrencide biter. insanın içinde ki azim olduğu sürece cambridge üniversitesini bile kazanır. bu eğitim kurumları arasında ki fark sadece eğitimin kalitesini gösterir fakat öğrenimin kalitesini göstermez. çünkü kolejde olup gerizekalı olan öğrencide var fakat düz lisede olup çapa tıpı kazananda var.eminim bunun sizde farkındasınızdır. ama lütfen kolaya kaçıp bahaneler üretmeyin. çünkü bunu sadece aciz insanlar yapar. hepinize başarılar diliyorum, hedefleriniz çok güzel ve çalışmayı asla bırakmayın..

Adsız dedi ki...

yahu bu kadar puanla bu bölüm yazılırmı arkadaşlar biz bi mallık ettik yazdık bitirdik hemde dereceyle.. bilim yapmak parası olanların işi önce karnınızı doyurun sonra fantezi futbol oynarsınız....;)

Adsız dedi ki...

Eğer genetik bölümünde kararlıysanız bunu uzun uzun düşünün bu bölüm bilim adamı yetiştiriyor ve türkiyede iş imkanı az yani yurtdışında çalışmak gerekiyor iyi bir kariyer için..benim tanıdığım şuanda amerikada bilim kadını ve profesör daha 32 yaşında olmasına rağmen yani kendini adamak lazım bu mesleğe ve ben buna inanıyorum..gönlümden odtü geçiyor ama bu sene itü olursa da gideceğim herkese başarılar.. by genetic engineer =)

Adsız dedi ki...

Türkiye'deki eğitim sistemi ortada ama ben çalışınca kazanabilirsin diye düşünenlerdenim ... Bu mesleği herşeyden çok istiyorum ve sağlık meslek lisesi olmama rağmen çalışıp çabalıyorum.. Benim burayı okuyan arkadaşlardan tek istediğim bu bölümün avantaj ve dezavantajlarını bilmeyenlerin atıp tutmaması... Lütfen genetik mühendisliği mezunları yada öğrencileri iş olanakları ve üniversiteler hakkında yorum yazsınlar:)

Adsız dedi ki...

hebele hübele ööööööööööööööööööööö aguguguug

Adsız dedi ki...

iyi üniversite.... bu yıl ordayım

Adsız dedi ki...

kolej çocuklarının hakkı filan değil gerçekten çalışı isteyenin hakkı o bölüm . odtü genetik'i geneteği istiyorum ve bunun için çok çalışmam gerek ve çalışıyorum da . fen lisesindeyim aten allahın izniyle kazanıcam bu okulu :) herkese kolay gelsin :)

Adsız dedi ki...

maaşı falan nasıl arkadaşlar bilgisi olan bilgi verebilirmi bir doktora göre nasıl mesela maaşı?

Adsız dedi ki...

Bir MBG DR. öğrencisi olarak tavsiye ederim güzel bölüm, asıl iş kazandıktan sonra başlıyor, öğrenmeye ve bilime meraklı olmayanlar için çok uygun bir bölüm değil. Okulun verdiği ile yetinmeyecekseniz, mezun olur olmaz çok iyi burslar ile yurt dışındasınız. Hem iyi bir gelecek hemde çok zevkli bir meslek istiyorsanız MBG doğru tercih. Ancak yetenekli olmak kaydı ile ...

Adsız dedi ki...

bnde bu yıl 11. sınıfa geçtim ve bu bölümü çok istiyorum ama puanlar uçmuş... bu bölümde okyanlardan biraz bilgi alabilirmiyimm?? bölüm hakkında zevklimi?

Adsız dedi ki...

sayfaya yorum yazan , yazıpta kazanan arkadaşlara sesleniyorum ! odtü ye gidenler olursa bu sayfaya yazdıklarını untmasınlar bir seneye kadar hatırlatmaya yanlarına gelicem :)

Adsız dedi ki...

bu bölümü bitirdikten sonra illaki yurtdısındamı devam etmek zorundayız

Adsız dedi ki...

bakın bölümü kazanıp bitirmek sanırım yalan olmasın ama 4 yıl sürer ve bu 4 yıl içindede türkiye bu konunun çoktan üstüne düşer çünkü gelecek artık nanoteknoloji biyotekneleji vb. gibi dalların üstüne yoğunlaşmış olucak. Şu an gelişmekte olan bir ülke için 4 yıl büyük bir gelişme sürecidir Türkiye bu konuda sessiz kalmaz içiniz rahat olsun. Eğer ki sessiz kalırsa kaybetmeye ve yok olmaya mahkumdur.

Adsız dedi ki...

Hadi ya düz lisede de uçuruyorlar okul puanlarını bize kol gibi sorular girerken siz orta okul seviyesi :D en uyduruğunuz bile 90 alıyor ne iş?

şeyhmus dedi ki...

şeyhmus yaşar 10 sınıf öğrencisdir onun tek hedefi boğaz içi molekul biyolaji ve genetik bolumunu okumasıdır.Şeyhmus bu mesleği para için değil sevdiği için istiyor

Adsız dedi ki...

şehmuz bide muz istiyormu? hhhaaa By DaNTe

Adsız dedi ki...

ister düz lise ister kolej olsun başaracağına inanıyorsan ne önemi var ki yeter ki sen iste ve ÇALIŞ

Adsız dedi ki...

bu kadar puanla ne yapıyor ösym

Adsız dedi ki...

Anadolu lisesi kazanıp gitmeyen bir kolej çocuğu olarak binbir kere pişmanım. Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş, eğitim kalitesinde sadece ekipmanla olmuyor, onu anlayacak kafalara da gerek duyuluyor ki çoğu kolejde olmadıgından..

İTÜ/Odtü Genetik okumuş ya da okuyan arkadaşlar, iş bulma anlatılanlar kadar sıkıntılı mı? İyi bir ünide okuduğumuzda yurt dışı bağlantısı da sağlam olur, yurt dışına çıkabiliriz, diye fikirlerim var; yanılıyor muyum?

Adsız dedi ki...

2 sene sonra gyte'deyim çok kalite üniversite valla :)

Adsız dedi ki...

herkesin az çok fikri var ama işin içine girmeden neyim ne olduğunu tam olarak anlayamıyosunuz ben şu an genetik öğrencisiyim ama geleceğimden ümitli miyim değil miyim bilmiyorum çoğu zaman gelecek için fikirleriniz değişiyor. ( eğer bu bölümdeyseniz ) mezun arkadaşların dediği gibi 4 sene boyunca aldığınız eğitim evet çok zor ama mezun olunca çok daha zor bunu göze alın ... yani uzun lafın kısası her zaman çok çalışan bi öğrencisiniz. ben bölümü çok seviyorum ama realist olarak bakarsam şu anki türkiyede bu işi hakkıyla yapmak ve mezun öğrencilerinde hakkını alması çok çok zor ama daha sonraki zamanlar için bu alanda türkiyeden bi atak beklentisi içindeyim. ( en azından dileğim bu ) hazırlanan arkadaşlara başarılar.

Adsız dedi ki...

5 yıl sonra inşallah odtü bekle beniiiiiiiiii :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben türkiyede mbg alanında en iyi üniversitenin bilkent olduğunu düşünüyorum... sebebi hem en iyi lab olanaklarına sahip hem hocaları daha iyi hem de üniversite sonunda gidebileceğiniz yurt-dışı programlarına hayranım doğrusu...inşallah bu sene iyi bir çalışmayla tam burslu olarak kazanırım şurayı.

Adsız dedi ki...

sizden bi cacık olmaz boşuna heveslenmeyin genjjler

Adsız dedi ki...

Kormana gerek yok yurtdisinda calisirsin napalim gelismemis ulkeyiz

mehmet aly dedi ki...

mrbaa benn mehmet alii buu bolumm cokk ılgımıı cekıoo okumaıı arastırmayıı cookk sevenn bırr ınsanımm amaa esıtt agırlıkcıyımm buu yıll ıktısatt okucamm tercıhh yaptmm sırff ıkıı senee dahaa kalıpp buu bolumuu kazanmakk ıstıyorumm nasıll yapcmıı bılmıyorumm kafamm cokk karısıkk yardımcıı olabılecekk kımsee yokk muu banaa :(( kafayıı yıcemm

Adsız dedi ki...

ben de bu bölümü istiyorum fakat iş olanaklarindan korkuyorum yani is bulamam diye sence ne yapmaliyim

Adsız dedi ki...

500 lük sbsden 450 ye yakın puanla girdigim ,fen liseleriyle aşık atan anadolu lisesinde kıçımı büyüte büyüte yatıyom.oldum 10.sınıf.bizim evden taş atsan sınıfın camını kıran.yakın diye burdayım.bu sene çalışmaya başladım.inşlh tuttururum.tıp gelse gitmem burayı yazarım

Adsız dedi ki...

bu arada sikmişim kolej çocugunuzu.düz liseden üniversiteye gidebiliyorsan şükret sen lan.ayrıca 200 alanıda var 500 alanıda var.bilmem köfteyi çakan oldumu ? 400 üzeri bir yeri kazanamazsan gene aç kalırsın gibime geliyor.yada iyi ihtimalle labratuarda getir götür kamil olursun.çaycı boşlarr mode on